Helgen! =)

Hej!

i helgen har jag vart med carro. Hon sover även över hos mig och vi var ute och tog bilder under kvällen. på lördagen så gick vi runt ute för vi kom inte på något att göra! Carro hitta även något spel hon fastnade vid och satt och spela typ hela tiden. ;) Senare på lördagen då carro hade åkt hem träffa jag ebba och jojjo. Då vi sov över hos jojjo och dagen där på så åkte vi till kolmården och hade en jättemysig dag! Det är såå mysigt att träffa tjejerna och bara umgås , hitta på något bara. tyvärr kunde inte eve vara med för hon hade tävling. Det var synd! Men helgen vart lyckad och det är skönt! här får ni en bild på mig och carro =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0